Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O zaman da adamın emeğine saygısızlık olur.Kişinin size ücretsiz veya parayla dağıtabileceğinizin iznini verdiğini düşünmüyorum.Hakkınızda bu konuda şikayet açsa haklı olur v ceza uygulanır.Satış hakkını aldıysanız yazdıklarım geçersizdir.
Profile baktım o sırada kendi açtığı şikayet konusunu okuyordu. Niyet okumacılığı yapmak istemiyorum ama sanırım orada haksız bulununca, iade de alamayınca scripti burada herkese açık paylaşıp o kişiye zarar vermeyi amaçlıyor diye düşündüm. Umarım yanılıyorumdur...