webdata adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
satışını yapmayacağım ücretsiz bir şekilde paylaşacağım, kâr amacı gütmüyorum
O zaman da adamın emeğine saygısızlık olur.Kişinin size ücretsiz veya parayla dağıtabileceğinizin iznini verdiğini düşünmüyorum.Hakkınızda bu konuda şikayet açsa haklı olur v ceza uygulanır.Satış hakkını aldıysanız yazdıklarım geçersizdir.