Şark kurnazlığı tam olarak budur.

İlgili kişiyi tanıyorum, scripti satın alıp daha sonra vallet onayı alamadığı için iade etmek istiyor.
Şikayet konusu açıyor ve satıcı haklı bulunup moderatör tarafından iade talebi onaylanmıyor.
Scripti satın aldığı üyenin telefon numarasını herkese açık olarak paylaşıyor daha sonra scripti ücretsiz olarak paylaşıp kaldırılıyor siteden.

Foruma uygun olmayan bir üye olduğunuzu düşünüyorum, buyrun paylaşın kişi de sizi şikayet etsin ve banlanın. Hatta biraz daha ileri gidip devam ederseniz Kvkk kapsamında hakkınızda ciddi ciddi mahkemeye başvurulsun.

Bu işin bu denli uzaması saçmalık.