webdata adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar, r10 üzerinden ücreti mukabilinde bir script satın aldım, satan arakadaş bunun paylaşılması ile alakalı herhangi bir şeyden söz etmedi, forumda paylaşmam yasak mıdır?
Satış hakkını almadıysanız satamazsınız.İlgili kişiyle iletişime geçip bu konuyu konuşmanız daha doğru olur.