Böyle Bir Durumda Ne yapmalıyım?
9
●196
- Kabul Edilen Cevap
- 1 Beğeni
-
- 19-04-2024, 11:03:45Ev sahibimizin bu düşüncemden haberi yok, Saf biri değil ancak iyi biri. Bu iyiliği suistimal ediyoruz maalesef.Haz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-04-2024, 11:04:46Maalesef sözleşme var ev arkadaşlarımın üstündefyazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-04-2024, 11:06:42Dünya sizin gibi insanların hatrına dönüyor. Allah razı olsun.omeratayilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Madem herkesin durumu iyi. Ev arkadaşlarınızın haberi olmadan daire sahibiyle görüşün. Ufak bir zam yaptırın.
Ev arkadaşlarınız durumu mecburen kabul etmiş olur. Hem sizin vicdanınız hafifler, hem ev sahibi kazanır. - 19-04-2024, 11:11:32Hocam arada sözleşme var, şimdilik kendi payımda gerektiği kadar üstüne koyup ileteceğim ancak arkadaşları bir şekilde ikna etmem gerekiyor. Sözleşme 5-6 ay sonraya anca yenilenirHaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-04-2024, 11:19:28Abimlerin öğrenci evi 4 sene önce 1.000₺ ye girdiler adam hiç bir zaman zam yapmadı gençler ben zam yapmayacağım ama ülkenin durumu ortada tamamen size bırakıyorum ister aynı kiradan devam edin isterseniz abi şu kadar yapalım diyin ona göre gidelim dediler abimler her sene kendileri zam yapıyor kendi kiralarına 😄 tabi şu an 4.000₺ veriyolar orası komik ama 😇 Ev sahibiniz zam yapmıyor ise ev arkadaşlarınızı darlamaya lüzum yok gibi hocam. İlla içinizi rahatlatacaksanız kendi payınızı yüksek verin