• 19-04-2024, 10:55:14
    #1
    Konu silinmiştir. Fikrini beyan eden herkese teşekkürler
  • Kabul Edilen Cevap
    • Size düşen paydan biraz daha yüksek verebilirsiniz. En azından vicdanen rahatlamış olursunuz.
  • 19-04-2024, 11:01:41
    #2
    Ev sahibiniz ne diyor bu konuda? Sizin düşüncelerinizden haberi var mı? Saf biri mi?
  • 19-04-2024, 11:03:28
    #3
    ne şiş yansın ne kebap derler ne siz zorlanın ne de ev sahibi mağdur olsun ev sahibi ile siz görüşün kirayı o arttırsın dolayısıyla diğer arkadaşlar kabul etmiş olur
  • 19-04-2024, 11:03:45
    #4
    Haz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ev sahibiniz ne diyor bu konuda? Sizin düşüncelerinizden haberi var mı? Saf biri mi?
    Ev sahibimizin bu düşüncemden haberi yok, Saf biri değil ancak iyi biri. Bu iyiliği suistimal ediyoruz maalesef.
  • 19-04-2024, 11:04:46
    #5
    fyazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne şiş yansın ne kebap derler ne siz zorlanın ne de ev sahibi mağdur olsun ev sahibi ile siz görüşün kirayı o arttırsın dolayısıyla diğer arkadaşlar kabul etmiş olur
    Maalesef sözleşme var ev arkadaşlarımın üstünde
  • 19-04-2024, 11:05:26
    #6
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Üyeliği durduruldu
    Size düşen paydan biraz daha yüksek verebilirsiniz. En azından vicdanen rahatlamış olursunuz.
  • 19-04-2024, 11:06:42
    #7
    omeratayilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ev sahibimizin bu düşüncemden haberi yok, Saf biri değil ancak iyi biri. Bu iyiliği suistimal ediyoruz maalesef.
    Dünya sizin gibi insanların hatrına dönüyor. Allah razı olsun.

    Madem herkesin durumu iyi. Ev arkadaşlarınızın haberi olmadan daire sahibiyle görüşün. Ufak bir zam yaptırın.

    Ev arkadaşlarınız durumu mecburen kabul etmiş olur. Hem sizin vicdanınız hafifler, hem ev sahibi kazanır.
  • 19-04-2024, 11:11:32
    #8
    Haz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dünya sizin gibi insanların hatrına dönüyor. Allah razı olsun.

    Madem herkesin durumu iyi. Ev arkadaşlarınızın haberi olmadan daire sahibiyle görüşün. Ufak bir zam yaptırın.

    Ev arkadaşlarınız durumu mecburen kabul etmiş olur. Hem sizin vicdanınız hafifler, hem ev sahibi kazanır.
    Hocam arada sözleşme var, şimdilik kendi payımda gerektiği kadar üstüne koyup ileteceğim ancak arkadaşları bir şekilde ikna etmem gerekiyor. Sözleşme 5-6 ay sonraya anca yenilenir
  • 19-04-2024, 11:19:28
    #9
    Abimlerin öğrenci evi 4 sene önce 1.000₺ ye girdiler adam hiç bir zaman zam yapmadı gençler ben zam yapmayacağım ama ülkenin durumu ortada tamamen size bırakıyorum ister aynı kiradan devam edin isterseniz abi şu kadar yapalım diyin ona göre gidelim dediler abimler her sene kendileri zam yapıyor kendi kiralarına 😄 tabi şu an 4.000₺ veriyolar orası komik ama 😇 Ev sahibiniz zam yapmıyor ise ev arkadaşlarınızı darlamaya lüzum yok gibi hocam. İlla içinizi rahatlatacaksanız kendi payınızı yüksek verin