omeratayilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ev sahibimizin bu düşüncemden haberi yok, Saf biri değil ancak iyi biri. Bu iyiliği suistimal ediyoruz maalesef.
Dünya sizin gibi insanların hatrına dönüyor. Allah razı olsun.

Madem herkesin durumu iyi. Ev arkadaşlarınızın haberi olmadan daire sahibiyle görüşün. Ufak bir zam yaptırın.

Ev arkadaşlarınız durumu mecburen kabul etmiş olur. Hem sizin vicdanınız hafifler, hem ev sahibi kazanır.