Dünya sizin gibi insanların hatrına dönüyor. Allah razı olsun.
Madem herkesin durumu iyi. Ev arkadaşlarınızın haberi olmadan daire sahibiyle görüşün. Ufak bir zam yaptırın.
Ev arkadaşlarınız durumu mecburen kabul etmiş olur. Hem sizin vicdanınız hafifler, hem ev sahibi kazanır.
Hocam arada sözleşme var, şimdilik kendi payımda gerektiği kadar üstüne koyup ileteceğim ancak arkadaşları bir şekilde ikna etmem gerekiyor. Sözleşme 5-6 ay sonraya anca yenilenir