fyazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ne şiş yansın ne kebap derler ne siz zorlanın ne de ev sahibi mağdur olsun ev sahibi ile siz görüşün kirayı o arttırsın dolayısıyla diğer arkadaşlar kabul etmiş olur
Maalesef sözleşme var ev arkadaşlarımın üstünde