Abimlerin öğrenci evi 4 sene önce 1.000₺ ye girdiler adam hiç bir zaman zam yapmadı gençler ben zam yapmayacağım ama ülkenin durumu ortada tamamen size bırakıyorum ister aynı kiradan devam edin isterseniz abi şu kadar yapalım diyin ona göre gidelim dediler abimler her sene kendileri zam yapıyor kendi kiralarına 😄 tabi şu an 4.000₺ veriyolar orası komik ama 😇 Ev sahibiniz zam yapmıyor ise ev arkadaşlarınızı darlamaya lüzum yok gibi hocam. İlla içinizi rahatlatacaksanız kendi payınızı yüksek verin