• 16-04-2024, 13:57:46
    #1
    Merhaba. Mevcut engelli raporunu kaybettik, daha önce hastaneden almıştık fakat hiçbir yerde bulamıyoruz. E devlet üzerinden araştırdım biraz kayıt bulunamadı diyor. Tekrar hastaneye gitmek mi gerekiyor raporu alabilmek için?
  • 16-04-2024, 14:03:00
    #2
    E-Devlet'te yoksa muhtemelen sizinki süresiz ve ıslak imzalıydı. O halde hastaneye gitmelisiniz fakat onlarda bir kopyası var mıdır, bilmiyorum. Tüm işlemleri sil baştan isteyebilirler. Eğer ellerinde kopyaları varsa da E-Devlet'te görüntülenebilmesi için sisteme giriş yapıyorlar sanırım. Onu rica edin. Daha sonra kaybolsa bile e-imzalı indirebilirsiniz.
  • 16-04-2024, 14:04:57
    #3
    Yaklaşık 1 yıl önce ıslak imzalı aldık hocam. Ev taşınma muhabbetlerinde kayboldu. Öyleyse dediğiniz gibi tekrar gidip almak gerekecek. E devlete de işletmek en sağlıklısı olacak. Teşekkür ederim ilginiz için.

    KOCABAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    E-Devlet'te yoksa muhtemelen sizinki süresiz ve ıslak imzalıydı. O halde hastaneye gitmelisiniz fakat onlarda bir kopyası var mıdır, bilmiyorum. Tüm işlemleri sil baştan isteyebilirler. Eğer ellerinde kopyaları varsa da E-Devlet'te görüntülenebilmesi için sisteme giriş yapıyorlar sanırım. Onu rica edin. Daha sonra kaybolsa bile e-imzalı indirebilirsiniz.
  • 16-04-2024, 14:07:51
    #4
    ademkilic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaklaşık 1 yıl önce ıslak imzalı aldık hocam. Ev taşınma muhabbetlerinde kayboldu. Öyleyse dediğiniz gibi tekrar gidip almak gerekecek. E devlete de işletmek en sağlıklısı olacak. Teşekkür ederim ilginiz için.
    Hangi hastaneden almıştınız hocam? Tam hatırlamıyorum ama bana 4 veya 6 senedir e-imzalı rapor veriyorlar. 1 sene önce ıslak imzalı vermiş olmaları tamamen saçmalık. Raporun e-devlette olması bir çok hizmet için büyük kolaylık sağlıyor. Atıyorum mesela İSKİ'ye internetten direkt indirimli su için başvuru yapabiliyorsunuz.
  • 16-04-2024, 14:31:08
    #5
    E-Nabız - Raporlarım burada olması gerekiyor
  • 16-04-2024, 15:44:54
    #6
    Tam 10 yıl önce aldım 3yada 4 yıl öncede araç alımı için tekrardan başvurdum sistemlerinde kayıtlı olan şeyler var hiç heyete girmemiştim direk raporu verdiler.