Yaklaşık 1 yıl önce ıslak imzalı aldık hocam. Ev taşınma muhabbetlerinde kayboldu. Öyleyse dediğiniz gibi tekrar gidip almak gerekecek. E devlete de işletmek en sağlıklısı olacak. Teşekkür ederim ilginiz için.
Hangi hastaneden almıştınız hocam? Tam hatırlamıyorum ama bana 4 veya 6 senedir e-imzalı rapor veriyorlar. 1 sene önce ıslak imzalı vermiş olmaları tamamen saçmalık. Raporun e-devlette olması bir çok hizmet için büyük kolaylık sağlıyor. Atıyorum mesela İSKİ'ye internetten direkt indirimli su için başvuru yapabiliyorsunuz.