Merhaba. Mevcut engelli raporunu kaybettik, daha önce hastaneden almıştık fakat hiçbir yerde bulamıyoruz. E devlet üzerinden araştırdım biraz kayıt bulunamadı diyor. Tekrar hastaneye gitmek mi gerekiyor raporu alabilmek için?