E-Devlet'te yoksa muhtemelen sizinki süresiz ve ıslak imzalıydı. O halde hastaneye gitmelisiniz fakat onlarda bir kopyası var mıdır, bilmiyorum. Tüm işlemleri sil baştan isteyebilirler. Eğer ellerinde kopyaları varsa da E-Devlet'te görüntülenebilmesi için sisteme giriş yapıyorlar sanırım. Onu rica edin. Daha sonra kaybolsa bile e-imzalı indirebilirsiniz.