Yaklaşık 1 yıl önce ıslak imzalı aldık hocam. Ev taşınma muhabbetlerinde kayboldu. Öyleyse dediğiniz gibi tekrar gidip almak gerekecek. E devlete de işletmek en sağlıklısı olacak. Teşekkür ederim ilginiz için.
E-Devlet'te yoksa muhtemelen sizinki süresiz ve ıslak imzalıydı. O halde hastaneye gitmelisiniz fakat onlarda bir kopyası var mıdır, bilmiyorum. Tüm işlemleri sil baştan isteyebilirler. Eğer ellerinde kopyaları varsa da E-Devlet'te görüntülenebilmesi için sisteme giriş yapıyorlar sanırım. Onu rica edin. Daha sonra kaybolsa bile e-imzalı indirebilirsiniz.