• 15-04-2024, 05:40:59
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba iyi sabahlar arkadaşlar,

    Sürekli olarak aynı yerde saymak istemiyorum. Bu yüzden e-ticaret için bir şeyler düşünüyorum. Fakat satış yapamazsam biriktireceğim parada çöp olur diye çekiniyorum. Şuan yatırım araçlarından birine maaşımı atacağım veya satışı iyi olan bir ürün bulup paranın bir miktarıyla ürün alıp bir miktarıyla reklam vereceğim. Bu konuda kararsız kaldım
  • 15-04-2024, 06:11:04
    #2
    Ticaret risk demek hocam, neyin ne olacağı hiç belli olmayan bir dünyadayız, pandemi çıkar batarsınız, savaş çıkar batarsınız. Riske atabileceğiniz parayla yapın, her zaman bir miktar sermayeniz bir kenarda kalsın aksi bir durumda sıfırdan başlamak durumunda kalmazsınız. Yatırım için de eğer faiz düşünüyorsanız paranız erir bu ülkede enflasyona dayanamaz. Altın, gümüş gibi bir yatırım aracı düşünüyorsanız Türkiye'de mantıklıdır, fiyatlar ne zaman düştü ki ?. İlerisi için düşünüyorsanız paramı atarım unuturum diyebiliyorsanız arsa ve too big to fail hisselerden alabilirsiniz. Tercih her zaman sizin etrafınızı pek dinlemeyin her şeyin artı eksisini araştırın. Ytd.
  • 15-04-2024, 06:17:05
    #3
    @MONSAVLE; katılıyorum heliki ülkemizde ne olacağı bile belli değil dünya zaten diken üstünde 3 siparişimi iptal edip nakite geçtim en iyi altın gibi duruyor
  • 15-04-2024, 06:43:15
    #4
    Platin üye
    hocam butun dünya'da ticaret riskli'dir ya herşeyi göze alacaksın yada göze alanlar daha zengin olsun diye çalışacaksın hocalarım dediği gibi ticaret riskini alanı fakir de eder zenginde pes etmeden devam etmek önemlidir küçük başla kısmetin varsa zaten devamı gelir r10 birçok işe girip bir çok zarar edenlerde vardır ama elbet bir işi tututurup rahata erende sayılı insan vardır

    düşün hocam

    ben bu zorluklara kalkana bilicem mi?
    ben sürekli kendim için çalışmak istiyormuyum?
    insalarla (iyi kotü) ugrasabilecekmiyim?
    -----
    hocam en önemliside en yatkın olan kendini ait hissetigin bir sektörde iş kurmanı tasviye ederim egerki e-ticaret bilgin yoksa yatkın oldugun yerlerden butceni katla sonra sudan çıkmış balık gibi atla ama kendini garantiye almayı unutma lutfen.

    ----
    birikim

    altın,ev çok şaşma bence hocam ama dikatli ol

    iyi forumlar
  • 15-04-2024, 07:02:08
    #5
    Zengin olmam gerekiyor diyorsan ticaret,
    Çocuklarım yaşasın bu hayatı diyorsan toprak,
    Bu dünyadan göçene kadar yemeğimi yer çayımı içerim diyorsan altın.
  • 15-04-2024, 08:06:46
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Winman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba iyi sabahlar arkadaşlar,

    Sürekli olarak aynı yerde saymak istemiyorum. Bu yüzden e-ticaret için bir şeyler düşünüyorum. Fakat satış yapamazsam biriktireceğim parada çöp olur diye çekiniyorum. Şuan yatırım araçlarından birine maaşımı atacağım veya satışı iyi olan bir ürün bulup paranın bir miktarıyla ürün alıp bir miktarıyla reklam vereceğim. Bu konuda kararsız kaldım
    Daha Önce Hiç Ticaret Yapmadınız Sanırım Ticaretin Ana Konusu Ve Tek Bir Maddesi Vardır Bana Göre RİSK YOKSA BAŞARIDA YOKTUR NOKTA
  • 15-04-2024, 08:25:48
    #7
    Zengin olmanın yolu ticaretten geçer. Aynı zamanda adamı batırma riski de var tabii. High risk high reward.
    Finansal özgürlük ise birikim ve yatırımdan geçer.

    Ben ikincisini tercih ettim. Geçmişteki ticaret deneyimlerim her ne kadar fena olmasa da yorulduğumu hissettim yönümü değiştirdim. Daha çok birikim, yatırım ve pasif getiri üzerine yoğunlaştım.

    Lakin birikim ve yatırım için de belli bir noktaya kadar ticaret veya ticaret değilse bile alın teriyle iyi paralar kazanmak gerekiyor ki yatırıma gidecek kaynak oluşsun
  • 15-04-2024, 08:27:45
    #8
    Ticaret risk evet ama artık öyle 1-2 milyonla ticaret dönmuyor yani 1 milyon altında ticaretlerin gelirinden cok gideri oluyor bilginiz olsun iyi araştirin
  • 15-04-2024, 09:50:10
    #9
    herşeyi sepet usülü yapmanızı öneririm. risk algınıza göre bir miktar yatırım her zaman iyidir.