hocam butun dünya'da ticaret riskli'dir ya herşeyi göze alacaksın yada göze alanlar daha zengin olsun diye çalışacaksın hocalarım dediği gibi ticaret riskini alanı fakir de eder zenginde pes etmeden devam etmek önemlidir küçük başla kısmetin varsa zaten devamı gelir r10 birçok işe girip bir çok zarar edenlerde vardır ama elbet bir işi tututurup rahata erende sayılı insan vardır

düşün hocam

ben bu zorluklara kalkana bilicem mi?
ben sürekli kendim için çalışmak istiyormuyum?
insalarla (iyi kotü) ugrasabilecekmiyim?
-----
hocam en önemliside en yatkın olan kendini ait hissetigin bir sektörde iş kurmanı tasviye ederim egerki e-ticaret bilgin yoksa yatkın oldugun yerlerden butceni katla sonra sudan çıkmış balık gibi atla ama kendini garantiye almayı unutma lutfen.

----
birikim

altın,ev çok şaşma bence hocam ama dikatli ol

iyi forumlar