Merhaba iyi sabahlar arkadaşlar,

Sürekli olarak aynı yerde saymak istemiyorum. Bu yüzden e-ticaret için bir şeyler düşünüyorum. Fakat satış yapamazsam biriktireceğim parada çöp olur diye çekiniyorum. Şuan yatırım araçlarından birine maaşımı atacağım veya satışı iyi olan bir ürün bulup paranın bir miktarıyla ürün alıp bir miktarıyla reklam vereceğim. Bu konuda kararsız kaldım