Zengin olmanın yolu ticaretten geçer. Aynı zamanda adamı batırma riski de var tabii. High risk high reward.
Finansal özgürlük ise birikim ve yatırımdan geçer.
Ben ikincisini tercih ettim. Geçmişteki ticaret deneyimlerim her ne kadar fena olmasa da yorulduğumu hissettim yönümü değiştirdim. Daha çok birikim, yatırım ve pasif getiri üzerine yoğunlaştım.
Lakin birikim ve yatırım için de belli bir noktaya kadar ticaret veya ticaret değilse bile alın teriyle iyi paralar kazanmak gerekiyor ki yatırıma gidecek kaynak oluşsun