Askerde para nasıl bulurum
6
●482
- 13-04-2024, 00:46:02Askeriye tarafınızdan tüm ihtiyaçlarınız karşılanacaktır. Herhangi bir sorununuz veya şikayetiniz olursa ilk olarak sıralı amirleriniz ile iletişime geçmeniz gerekmektedir.
Sıralı amirleriniz ile iletişime geçtiğiniz halde sorununuz için yanıt alamazsanız direk benimle iletişime geçin ben sorununuzu halledeceğim. - 13-04-2024, 00:49:08Hocam 150 TL para yatiriyorlar dalga geçer gibi aylık komutanlar ayrı tripteler valla artık firar etmeye kadar düşünüyorum bıktım yaniNAYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-04-2024, 00:50:20Durumunu anlat yardımcı olacaklardır. Utanma çekinme gerçekleri anlat durumun olmadığını. Bende durumu olmayan askerlerimiz için arada toplardım öyle durumu olmayan kişiler vardı ki elimden fazla birsey gelmiyordu. Sende anlat durumunu kantin yardımından (para şeklinde) senide faylandirilacaklardir.Asmus1990 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu arada nerede askersin bana özelden yazsana tanıdık devrem varsa iletişime geçeyim senin için - 13-04-2024, 00:51:41Yukarda yazdım bu konuyu hocamAlpagu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-04-2024, 00:53:35Başınızı yakmayın. Gerçekten samimi gördüğünüz farklı bir amiriniz varsa eğer onunla da görüşerek burada yazdığınız gibi tüm şeffaflığı ile anlatın. Sorununuza çözüm bulunacaktır. Siz anlatamıyorsanız, birliğinizi durumunuz ile birlikte özelden bana yazarsanız ben üstleriniz ile görüşerek yardımcı olmaya çalışırım.Asmus1990 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-04-2024, 01:11:316 ay askerlik dostum, bu tür sıkıntılar olacaktır tabii ki, gerçek hayatta sizler için büyük tecrübe olacağına inanıyorum. Sigara kullanmıyorsanız askerde paraya pek ihtiyaç olacağını sanmıyorum. En önemlisi sağlığınız yerinde ki askere gidebilmişsiniz, rahatsızlığı olupta askere gidemeyen ama içi cayır cayır yanan ne gençler var memlekette. Her zaman halimize şükredelim. Hayırlı teskereler.
Ben 27 yaşındayken 1 yaşında bebeğimi geride bırakıp 18 ay askerlik yapmıştım neler çektim neler, sizinki hiç bir şey değil şu an. Beterin beteri var unutmayalım.