6 ay askerlik dostum, bu tür sıkıntılar olacaktır tabii ki, gerçek hayatta sizler için büyük tecrübe olacağına inanıyorum. Sigara kullanmıyorsanız askerde paraya pek ihtiyaç olacağını sanmıyorum. En önemlisi sağlığınız yerinde ki askere gidebilmişsiniz, rahatsızlığı olupta askere gidemeyen ama içi cayır cayır yanan ne gençler var memlekette. Her zaman halimize şükredelim. Hayırlı teskereler.

Ben 27 yaşındayken 1 yaşında bebeğimi geride bırakıp 18 ay askerlik yapmıştım neler çektim neler, sizinki hiç bir şey değil şu an. Beterin beteri var unutmayalım.