Askeriye tarafınızdan tüm ihtiyaçlarınız karşılanacaktır. Herhangi bir sorununuz veya şikayetiniz olursa ilk olarak sıralı amirleriniz ile iletişime geçmeniz gerekmektedir.
Sıralı amirleriniz ile iletişime geçtiğiniz halde sorununuz için yanıt alamazsanız direk benimle iletişime geçin ben sorununuzu halledeceğim.
Hocam 150 TL para yatiriyorlar dalga geçer gibi aylık komutanlar ayrı tripteler valla artık firar etmeye kadar düşünüyorum bıktım yani