Asmus1990 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10 aktif olarak sürekli giremiyorum satış yapamıyorum ailem desen kendine bakıyor anca borç alçak kimsem yok kredi vermiyor banka yardımcı olabilecek var mı bu konuda nasıl bulabilirim
Durumunu anlat yardımcı olacaklardır. Utanma çekinme gerçekleri anlat durumun olmadığını. Bende durumu olmayan askerlerimiz için arada toplardım öyle durumu olmayan kişiler vardı ki elimden fazla birsey gelmiyordu. Sende anlat durumunu kantin yardımından (para şeklinde) senide faylandirilacaklardir.

Bu arada nerede askersin bana özelden yazsana tanıdık devrem varsa iletişime geçeyim senin için