Asmus1990 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam 150 TL para yatiriyorlar dalga geçer gibi aylık komutanlar ayrı tripteler valla artık firar etmeye kadar düşünüyorum bıktım yani
Başınızı yakmayın. Gerçekten samimi gördüğünüz farklı bir amiriniz varsa eğer onunla da görüşerek burada yazdığınız gibi tüm şeffaflığı ile anlatın. Sorununuza çözüm bulunacaktır. Siz anlatamıyorsanız, birliğinizi durumunuz ile birlikte özelden bana yazarsanız ben üstleriniz ile görüşerek yardımcı olmaya çalışırım.