R10 da dolandırılma
18
●1.354
- 01-04-2024, 05:31:06şikayet konusu açmanız gerekliCrytex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/sikayetim-var/ - 01-04-2024, 05:31:36Daha önce 7000 TL iş yaptığımızdan programdan ödeme alamadık bizde anladık ki herkes biz değil. Bugün de bir tane tezgahçı arkadaşı 10 gün banlattık, gelince kime tezgah kurmaya çalışır bilmiyoruz artık fakat evet çok fazla ketenpereci mevcut "https://www.r10.net/cozumlenmis-sikayetler/4041807-korgeneral6-adli-uyeden-sikayetciyim.html#post1087147436"
- 01-04-2024, 05:33:05En basitinden başımdan geçen bir olay hocam
https://www.r10.net/sikayetim-var/40...post1087150081
Saatin 9 olmasını bekliyorum savcılığa sunmak için delillerle birlikte - 01-04-2024, 05:46:14Eski usul iş öncesi ödeme sistemi kaldırılmalı / Havuz sistemine geçilmeli iş öncesi şak diye para atmayın kimseye atsanız bile referanslarını falan kontrol edin. Zaten %90 anlıyorsunuz.
- 01-04-2024, 06:07:43Çok haklısınız hocam, sonra da bizim gibi işi yapıp 7000 TL dolandırılmak var bir de. İş öncesi sonrası gibi bir durum değil, kurumsal olan - trade veya süresi yüksek olan iş-ödemeyi önden veya %50 şeklinde alır.ferhatpetek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-04-2024, 06:12:45Şimdi gördümde şunu merak ettim işletme ismi çıkmıyor diyorya , haritalarda arama yapınca işletme görünmüyor mu ?kaywalker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-04-2024, 06:25:38Görünüyor hocam kendisine link attım direkt. Kendisi internet satışı yaptığını söylediği için net konum gözükmez zaten.Mrxberat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-04-2024, 06:29:39Allah yardımcın olsun hocam ramazan vakti uğraştığın şeye bak. İnşallah hak ettiğini fazlasıyla bulur da için rahatlar.kaywalker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle