ferhatpetek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eski usul iş öncesi ödeme sistemi kaldırılmalı / Havuz sistemine geçilmeli iş öncesi şak diye para atmayın kimseye atsanız bile referanslarını falan kontrol edin. Zaten %90 anlıyorsunuz.
Çok haklısınız hocam, sonra da bizim gibi işi yapıp 7000 TL dolandırılmak var bir de. İş öncesi sonrası gibi bir durum değil, kurumsal olan - trade veya süresi yüksek olan iş-ödemeyi önden veya %50 şeklinde alır.