kaywalker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En basitinden başımdan geçen bir olay hocam

https://www.r10.net/sikayetim-var/40...post1087150081

Saatin 9 olmasını bekliyorum savcılığa sunmak için delillerle birlikte
Şimdi gördümde şunu merak ettim işletme ismi çıkmıyor diyorya , haritalarda arama yapınca işletme görünmüyor mu ?