Daha önce 7000 TL iş yaptığımızdan programdan ödeme alamadık bizde anladık ki herkes biz değil. Bugün de bir tane tezgahçı arkadaşı 10 gün banlattık, gelince kime tezgah kurmaya çalışır bilmiyoruz artık fakat evet çok fazla ketenpereci mevcut "https://www.r10.net/cozumlenmis-sikayetler/4041807-korgeneral6-adli-uyeden-sikayetciyim.html#post1087147436"