Crytex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu aralar R10 da çok fazla dolandırma vakaları oluyor hala geri ödeme alamadığım bir kaç kişi var neden hala buradalar anlam veremedim
şikayet konusu açmanız gerekli
https://www.r10.net/sikayetim-var/