https://drive.google.com/file/d/1m6d...w?usp=drivesdk
https://drive.google.com/file/d/1m6r...w?usp=drivesdk
Bilgiler Türkiye patente verilen
Boşu boşuna mı marka aldım ?
39
●2.440
- 30-03-2024, 22:52:37
- 30-03-2024, 22:55:10Belgeyi alırken avukata ihtiyaç yok zaten. Marka ve Patent Kurumu zaten inceliyor. Onlarca avukat alinden geçiyor başvurular.
Ama şimdi anladım. Siz diyorsunuz ki marka bendeyse kimse kullanmasın bunu. Fakat öyle olmuyor. Şayet olsaydı, hepimiz oturup iş yapan sektörleri kovalayıp patentlerdik.
Farklı bir yol vardır.
Yasal zeminde halledilebilir. Açarsınız dava, ispatlarsınız ''İzmir firmaları yerel firma değil üstelik sucu ve dolandırıcılar'' dediğinizi. Markanıza zarar verdiklerinden dolayı hem kapatılırlar hem tazminat alınabilir. Ama tabii önce sizin iş yapıyor olmanız da lazım. Yoksa tek bir marka adı sertifikanızla hiç bir şey yapamazsınız. Aksine, iş yapmadığınız için markanızın iptalini bile talep eder ve iptal ettirirler.bilalbakirci bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi. - 30-03-2024, 22:59:28Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çoğu İstanbul İzmir firmaları hocam burada usta buluyorlar yeri olmayan onlara iş yönlendiriyorlar komisyon alıyor adamin ustalık belgesi dahil yok kimisi müşterinin kombisini çalıyor kimisi iyice bozup bozuk olmayan parçaları değiştiriyor biz 2008 den beri bu sektörde şayet belgelerimiz dükkanlarımiz mevcuttur herseyimiz yasal - 30-03-2024, 23:06:37Maalesefbilalbakirci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vatandaşları kandırarak mağdur ediyorlar. Önlem alınamıyor değil, alınıyor. Ama ne yazık ki toplum olarak değişime ve bir çok konuda gerçek anlamda bilinçlendirme derslerine ihtiyaç vardır.
Üç beş lira için başkalarının adına durmadan kaydedilen başta yerel telefon numaralarından tut 0850, 444 - lü hatlar var iken bu işin önünü almak zor.
Mağdur olanda mağduriyete sebep olan da yine vatandaş.
Cebini dolduranlar keyfi sefada. - 30-03-2024, 23:09:30Bu insanların sahtekar olduğunu biliyoruz fakat kimse dava acmadi bugüne kadar açmak istiyorum çünkü tüm müşteriler artık her kombiciye sahtekar gözü ile bakmaya başlamış durumda belgelerimiz myksiz ustamız yoktur özel servis olduğumuz halde hiç bir şekilde belgesiz eleman calistirmadikMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-03-2024, 23:12:27Dediğim gibi.bilalbakirci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Toplum olarak bir çok konuda bilinçlendirme derslerine ihtiyaç vardır.
Sorgulayabilmeli, hakkını arayabilmeli, adliyeye gitmekten korkmamalı kimse.
Emin olun şikayetler yapılsa bu kadar pislik piyasada barınamaz.
Ama ne oluyor, kimse şikayet etmiyor, bundan dolayı rahat rahat milleti tokatlıyorlar.bilalbakirci bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi. - 30-03-2024, 23:26:13Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet hocam çok haklı bir şey yazdınız bizim toplumumuzda korku var ne yazık ki bu konularda - 30-03-2024, 23:27:07Kandırıldık mi yada sağlam bir avukata ihtiyacımız vareyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle