Maalesef
Vatandaşları kandırarak mağdur ediyorlar. Önlem alınamıyor değil, alınıyor. Ama ne yazık ki toplum olarak değişime ve bir çok konuda gerçek anlamda bilinçlendirme derslerine ihtiyaç vardır.
Üç beş lira için başkalarının adına durmadan kaydedilen başta yerel telefon numaralarından tut 0850, 444 - lü hatlar var iken bu işin önünü almak zor.
Mağdur olanda mağduriyete sebep olan da yine vatandaş.
Cebini dolduranlar keyfi sefada.
Bu insanların sahtekar olduğunu biliyoruz fakat kimse dava acmadi bugüne kadar açmak istiyorum çünkü tüm müşteriler artık her kombiciye sahtekar gözü ile bakmaya başlamış durumda belgelerimiz myksiz ustamız yoktur özel servis olduğumuz halde hiç bir şekilde belgesiz eleman calistirmadik