Bu insanların sahtekar olduğunu biliyoruz fakat kimse dava acmadi bugüne kadar açmak istiyorum çünkü tüm müşteriler artık her kombiciye sahtekar gözü ile bakmaya başlamış durumda belgelerimiz myksiz ustamız yoktur özel servis olduğumuz halde hiç bir şekilde belgesiz eleman calistirmadik
Dediğim gibi.
Toplum olarak bir çok konuda bilinçlendirme derslerine ihtiyaç vardır.
Sorgulayabilmeli, hakkını arayabilmeli, adliyeye gitmekten korkmamalı kimse.
Emin olun şikayetler yapılsa bu kadar pislik piyasada barınamaz.
Ama ne oluyor, kimse şikayet etmiyor, bundan dolayı rahat rahat milleti tokatlıyorlar.