Dediğim gibi.
Toplum olarak bir çok konuda bilinçlendirme derslerine ihtiyaç vardır.
Sorgulayabilmeli, hakkını arayabilmeli, adliyeye gitmekten korkmamalı kimse.
Emin olun şikayetler yapılsa bu kadar pislik piyasada barınamaz.
Ama ne oluyor, kimse şikayet etmiyor, bundan dolayı rahat rahat milleti tokatlıyorlar.
Evet hocam çok haklı bir şey yazdınız bizim toplumumuzda korku var ne yazık ki bu konularda