Çoğu İstanbul İzmir firmaları hocam burada usta buluyorlar yeri olmayan onlara iş yönlendiriyorlar komisyon alıyor adamin ustalık belgesi dahil yok kimisi müşterinin kombisini çalıyor kimisi iyice bozup bozuk olmayan parçaları değiştiriyor biz 2008 den beri bu sektörde şayet belgelerimiz dükkanlarımiz mevcuttur herseyimiz yasal
Maalesef
Vatandaşları kandırarak mağdur ediyorlar. Önlem alınamıyor değil, alınıyor. Ama ne yazık ki toplum olarak değişime ve bir çok konuda gerçek anlamda bilinçlendirme derslerine ihtiyaç vardır.
Üç beş lira için başkalarının adına durmadan kaydedilen başta yerel telefon numaralarından tut 0850, 444 - lü hatlar var iken bu işin önünü almak zor.
Mağdur olanda mağduriyete sebep olan da yine vatandaş.
Cebini dolduranlar keyfi sefada.