sailormoon adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sanal pos olayı çok ayrı zaten yılbaşından bu yana direkt vergi dairesine düşüyor şu kişinin şirketi yok ama ödeme alıyor şeklinde.
sailormoon ve SHaReR bunu beğendi.
2 kişi bunu beğendi.
Bu kadar ödeme alıp nasıl yakalanmıyorlar
