• 29-03-2024, 20:24:29
    #10
    sailormoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam şöyle bişey var. R10'da şu ana kadar yaptığım alışverişlerde kimse ama kimse "fatura kesmek zorundayım" adres yazın demedi. İsim adres almadan fatura kesiyorlar mıdır bilmiyorum Bu kadar ödeme alıp nasıl yakalanmıyorlar
    Hocam zor bişey değil bu. Tc kısmına 11111111111 yazıyoruz isim kısmı zaten kimden geliyorsa ona ait olmak zorunda. Adresin çok önemli olduğunu düşünmüyorum.

    Sanal pos olayı çok ayrı zaten yılbaşından bu yana direkt vergi dairesine düşüyor şu kişinin şirketi yok ama ödeme alıyor şeklinde.
    • sailormoon
    • SHaReR
    sailormoon ve SHaReR bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 29-03-2024, 20:38:20
    #11
    CGD
    İlk 5 Sıra Garantili SEO
    Elit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar merhaba, paytr harici epin satışı için vergi mükellefi istemeyen sanal pos uygulaması varmı kullanacabileceğimiz.
    Vallet veriyor diye biliyorum vergi levhasız.
  • 29-03-2024, 20:39:50
    #12
    🥇Claude Sonnet 4.6 Api🥇
    CGD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vallet veriyor diye biliyorum vergi levhasız.
    Valet shopier gibi firmalar lisans satışlarında artık şirket istiyor.

    E-pin bunlardan biri mi bilmiyorum ama kendi sitem için onay vermedilar
  • 29-03-2024, 20:47:48
    #13
    sailormoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valet shopier gibi firmalar lisans satışlarında artık şirket istiyor.

    E-pin bunlardan biri mi bilmiyorum ama kendi sitem için onay vermedilar
    aynen onlar onay vermiyor artık. geçiş süresi için gerekliydi. yoksa ilerde tabiki mecbur. ki mükelleftim iptal ettirmiştim
  • 29-03-2024, 21:15:24
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Amerika Bank + Stripe İyi olur
  • 30-03-2024, 10:27:05
    #15
    sailormoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam şöyle bişey var. R10'da şu ana kadar yaptığım alışverişlerde kimse ama kimse "fatura kesmek zorundayım" adres yazın demedi. İsim adres almadan fatura kesiyorlar mıdır bilmiyorum Bu kadar ödeme alıp nasıl yakalanmıyorlar
    bende sormuyorum. Para atılan hesabın isim soyismini yazıp 11111 diye kesiyorum.
  • 30-03-2024, 10:36:00
    #16
    🥇Claude Sonnet 4.6 Api🥇
    cemvrs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende sormuyorum. Para atılan hesabın isim soyismini yazıp 11111 diye kesiyorum.
    Adres ne yazılıyor peki. Bir de vallet mesela 14 günde bir para gönderiyor. Bu durumda ayda 2 kez fatura kesilse yeterli olur mu sizce
  • 30-03-2024, 10:39:44
    #17
    sailormoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adres ne yazılıyor peki. Bir de vallet mesela 14 günde bir para gönderiyor. Bu durumda ayda 2 kez fatura kesilse yeterli olur mu sizce
    istanbul yaz il ilçeye - koy geç önemli değil. Kurumsal değil arşiv kesiyosun çünkü genelde. zaten fatura kestirmek isteyen bilgileri iletir.

    wayda 2 fatura yetmez. satış yaptığın her kişiye kesmelisin sen ödeme zamanının önemi yok.

    örneğin 14 günde 500 kişiye ayrı satış yaptın 500 fatura düzenlemelisin.