Hocam şöyle bişey var. R10'da şu ana kadar yaptığım alışverişlerde kimse ama kimse "fatura kesmek zorundayım" adres yazın demedi. İsim adres almadan fatura kesiyorlar mıdır bilmiyorum

Bu kadar ödeme alıp nasıl yakalanmıyorlar
Hocam zor bişey değil bu. Tc kısmına 11111111111 yazıyoruz isim kısmı zaten kimden geliyorsa ona ait olmak zorunda. Adresin çok önemli olduğunu düşünmüyorum.
Sanal pos olayı çok ayrı zaten yılbaşından bu yana direkt vergi dairesine düşüyor şu kişinin şirketi yok ama ödeme alıyor şeklinde.