Hocam şöyle bişey var. R10'da şu ana kadar yaptığım alışverişlerde kimse ama kimse "fatura kesmek zorundayım" adres yazın demedi. İsim adres almadan fatura kesiyorlar mıdır bilmiyorum

Bu kadar ödeme alıp nasıl yakalanmıyorlar
bende sormuyorum. Para atılan hesabın isim soyismini yazıp 11111 diye kesiyorum.