cemvrs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende sormuyorum. Para atılan hesabın isim soyismini yazıp 11111 diye kesiyorum.
Adres ne yazılıyor peki. Bir de vallet mesela 14 günde bir para gönderiyor. Bu durumda ayda 2 kez fatura kesilse yeterli olur mu sizce