E-pin satışı için sanal pos
16
●750
- 29-03-2024, 20:12:34Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Ben shopier kullanıyorum hocam.Elit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-03-2024, 20:21:48Hocam şöyle bişey var. R10'da şu ana kadar yaptığım alışverişlerde kimse ama kimse "fatura kesmek zorundayım" adres yazın demedi. İsim adres almadan fatura kesiyorlar mıdır bilmiyorumMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu kadar ödeme alıp nasıl yakalanmıyorlar