Merhabalar herkese hayırlı cumalar
İnternetten bu zamana kadar iyi para kazandım ancak ilgi vermiyordum iş gelirse yapıyordum gelmezse boş boş dolaşıyordum artık ilgi vermek istiyorum bu yüzden de vergi mükellefi olmak istiyorum 19 yaşındayım genç girişimcilikten faydalanabiliyorum
siz değerli hocalarıma sorum şu ( lisans, projelik hesap , takipçi satışı , grafik tasarım) sektörlerine giriş yapacağım hepsinde bilgim iyi denilecek kadar vardır ama yaptığım iş tutar mı orasını bilemiyorum sizce bu sektörler için genç girişimciliği yakmaya değer mi ? yoksa ileride farklı sektörlerde ufaktan dükkan açma olayları olabilir genç girişimciliği orda mı kullanmalıyım
uzun zamandır düşünüp duruyorum artık bilgili birilerinden tavsiye alma ihtiyacı duydum siz değerli hocalarımın önerilerini bekliyorum şimdiden teşekkürler 🥰🙏
Tavsiyelerinize ihtiyacım var
13
●232
- 29-03-2024, 13:51:31
- 29-03-2024, 13:55:52Kazancınıza göre bunu hesaplayın.
Şirketleştikten sonra aylık
1.1-5 k muhasebe ücreti
keseceğiniz fatura
yıllık gelir vergisi
1 yıl sonunda genç girişimciliğiniz bitecek aylık 6.5 7k sigortanız olacak.
Kazanacağınızı ve bu giderlerin sizi üzmeyeceğinizi düşünüyorsanız elbette açın. - 29-03-2024, 13:56:14Bana kalırsa yakma kardeşim aylık hiç yoksa 300₺ vergi vericeksin fatura kesmesen bile tek karı sana bağkur olur. Duyar kasanlar olucak takma onları. Yurtdışı şirket ile devam et yoluna şirket açacaksan
- 29-03-2024, 13:57:41Muhasebe ücretinden yana sıkıntı yok yani muhasebe ücretim yokMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 yıl boyunca işlerimi toparlayabilirsem 7-10k üzmez diye düşünüyorum
keseceğim faturaya gelirsek sektöre girmeden belli olmayacak gibi😅
Zamanınızı ayırıp yardımcı olduğunuz için teşekkürler 🙏☺ - 29-03-2024, 13:58:27lisans olayı dediğiniz bu ucuz olarak satılan lisansları diyorsanız onlar yasal değil
https://www.webtekno.com/microsoft-t...il-h64917.html - 29-03-2024, 13:59:05Ömer hocam çok teşekkür ederim tavsiyeleriniz için🥰🙏farukturgut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yurtdışında hangi ülkede şirket açmalıyım sizce tavsiyenizi okumaktan memnunluk
zamanınızı ayırıp öneride bulunduğunuz için teşekkür ederim hocam 🥰🙏buraxklc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 29-03-2024, 13:59:56Hocam birazcıkda sanal pos için şirket istiyorum malum denetimler yoğunlaştı şirketsiz baş ağırlıyor 🙏☺obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-03-2024, 14:00:06ichbinalper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Muhasebe ücreti vermeyecekseniz aylık stopajınız olur, ücretsiz kira sözleşmesi vs ile stopaj da ortadan kalkar
1 yıl kendinizi denersiniz. Sektöre hakim değil gibisiniz. keseceğiniz faturayı yani aylık kazancını ufak tefek bilmeniz gerekiyor ki ne kadar fatura ödemesi vs yapacağınızı hesaplamış olursunuz.
1 yıl sonunda baktınız olmuyor kapatırsınız şirketi.
Kaybedeceğiniz birşey yokmuş gibi gözüküyor.