obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
lisans olayı dediğiniz bu ucuz olarak satılan lisansları diyorsanız onlar yasal değil

https://www.webtekno.com/microsoft-t...il-h64917.html
Hocam birazcıkda sanal pos için şirket istiyorum malum denetimler yoğunlaştı şirketsiz baş ağırlıyor 🙏☺