farukturgut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bana kalırsa yakma kardeşim aylık hiç yoksa 300₺ vergi vericeksin fatura kesmesen bile tek karı sana bağkur olur. Duyar kasanlar olucak takma onları. Yurtdışı şirket ile devam et yoluna şirket açacaksan
Ömer hocam çok teşekkür ederim tavsiyeleriniz için🥰🙏
Yurtdışında hangi ülkede şirket açmalıyım sizce tavsiyenizi okumaktan memnunluk
buraxklc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Garantisi olduğunu düşünüyorsanız yapın. Ama bana kalırsa dükkan açmaktır
zamanınızı ayırıp öneride bulunduğunuz için teşekkür ederim hocam 🥰🙏