Bana kalırsa yakma kardeşim aylık hiç yoksa 300₺ vergi vericeksin fatura kesmesen bile tek karı sana bağkur olur. Duyar kasanlar olucak takma onları. Yurtdışı şirket ile devam et yoluna şirket açacaksan