ichbinalper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Muhasebe ücretinden yana sıkıntı yok yani muhasebe ücretim yok
1 yıl boyunca işlerimi toparlayabilirsem 7-10k üzmez diye düşünüyorum

keseceğim faturaya gelirsek sektöre girmeden belli olmayacak gibi😅

Zamanınızı ayırıp yardımcı olduğunuz için teşekkürler 🙏☺

Muhasebe ücreti vermeyecekseniz aylık stopajınız olur, ücretsiz kira sözleşmesi vs ile stopaj da ortadan kalkar
1 yıl kendinizi denersiniz. Sektöre hakim değil gibisiniz. keseceğiniz faturayı yani aylık kazancını ufak tefek bilmeniz gerekiyor ki ne kadar fatura ödemesi vs yapacağınızı hesaplamış olursunuz.

1 yıl sonunda baktınız olmuyor kapatırsınız şirketi.

Kaybedeceğiniz birşey yokmuş gibi gözüküyor.