Muhasebe ücretinden yana sıkıntı yok yani muhasebe ücretim yok
1 yıl boyunca işlerimi toparlayabilirsem 7-10k üzmez diye düşünüyorum
keseceğim faturaya gelirsek sektöre girmeden belli olmayacak gibi😅
Zamanınızı ayırıp yardımcı olduğunuz için teşekkürler 🙏☺
Muhasebe ücreti vermeyecekseniz aylık stopajınız olur, ücretsiz kira sözleşmesi vs ile stopaj da ortadan kalkar
1 yıl kendinizi denersiniz. Sektöre hakim değil gibisiniz. keseceğiniz faturayı yani aylık kazancını ufak tefek bilmeniz gerekiyor ki ne kadar fatura ödemesi vs yapacağınızı hesaplamış olursunuz.
1 yıl sonunda baktınız olmuyor kapatırsınız şirketi.
Kaybedeceğiniz birşey yokmuş gibi gözüküyor.