• 26-02-2024, 16:25:13
    #10
    Takva adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allahtan acil şifalar dilerim size hocam. Çok fazla pc başında oturmayın doktor eğer boyun egzersizi verdiyse yavaş yavaş yapın.
    Annem de aynı rahatsızlığı yaşıyor boyun fıtığı var, çabuk tutuluyor boynu. Çok ileri seviyede doktor ameliyat mı öneriyor bilmiyorum çok geçmiş olsun
    Yazılımla uğraştığım için genelde bilgisayar başındayım. Hareket yapıyorum ama nafile, fıtık olmuş bi kere :/
    Genç yaşta çürüdük :')
  • 26-02-2024, 16:25:15
    #11
    Üyeliği durduruldu
    omergundogar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çabuk tutuluyor ama genel olarak boynumu çevirebiliyorum. Sadece çok fazla ağrıyor. Boyun kökü kısmında baya kireçlenme hissediyorum. Ağrının tamamen geçtiğini yıllardır görmedim.



    Hastanelerde hangi bölüm oluyor hocam? Seans ücreti verecek gücüm pek yok. O nedenle hastaneler bunu sağlıyorsa gidebilirim.

    medipolun bazı hastanelerde ücretsiz fizik tedavi muayenesi var 30 gün bedava fizyoterapi hakkı var. ben tamamlayıcı sağlık sigortasından yararlanıyorum sigortalar 3 ay geçtikten sonra 30 gün hak veriyor. iki adet farklı firmadan sigortam var toplamda 2 ay yararlanabiliyorum. biruni eğer sgk var ise günlük 360 lira alıyor. fiyat için hangi hastaneye gidebilecek isen arayıp sormalısın
  • 26-02-2024, 16:27:49
    #12
    BilgMuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    medipolun bazı hastanelerde ücretsiz fizik tedavi muayenesi var 30 gün bedava fizyoterapi hakkı var. ben tamamlayıcı sağlık sigortasından yararlanıyorum sigortalar 3 ay geçtikten sonra 30 gün hak veriyor. iki adet farklı firmadan sigortam var toplamda 2 ay yararlanabiliyorum. biruni eğer sgk var ise günlük 360 lira alıyor. fiyat için hangi hastaneye gidebilecek isen arayıp sormalısın
    Teşekkür ederim çevremde var mı bakacağım
  • 26-02-2024, 16:27:59
    #13
    omergundogar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazılımla uğraştığım için genelde bilgisayar başındayım. Hareket yapıyorum ama nafile, fıtık olmuş bi kere :/
    Genç yaşta çürüdük :')
    Geçer hocam Allah ın izniyle
  • 26-02-2024, 16:49:10
    #14
    Acil şifalar dilerim.
    Evde de yapmanız için bazı hareketler, uygulamalar verilmişse; onları düzenli olarak ve boynunuzu incitmeden yapın.
    Hata youtube'da da var, basit 10-15 dakikalık şeyler.
    Ama dediğim gibi, boynunuzu ağrıtmadan, abartmadan yapın.
    Geçmiş olsun.
  • 26-02-2024, 16:50:09
    #15
    ziynetorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Acil şifalar dilerim.
    Evde de yapmanız için bazı hareketler, uygulamalar verilmişse; onları düzenli olarak ve boynunuzu incitmeden yapın.
    Hata youtube'da da var, basit 10-15 dakikalık şeyler.
    Ama dediğim gibi, boynunuzu ağrıtmadan, abartmadan yapın.
    Geçmiş olsun.
    Teşekkür ederim. Sürekli yapıyorum, ağrı kesicilere devam ediyorum ama ilerlemeye devam ediyor. Çözüm arayışındayım
  • 26-02-2024, 19:23:34
    #16
    Yastığına oturuşuna yürüyüşüne dikkat et , bunlara ağrını dindirir
  • 26-02-2024, 22:35:02
    #17
    omergundogar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boyun rahatsızlığı nedeniyle çok kez hastaneye gittim. Bugün 2 tane fıtık olduğunu öğrendim. 1 tanesi ilerlemiş. Beyin ve Sinir cerrahisine yönlendirdi. Adam göz ucuyla baktı Emar'a ve daha ilerlememiş ameliyatlık değil dedi arveles falan yazdı gönderdi. Eğer çok ağrırsa fizik tedaviye gidersin dedi.
    Fizik tedaviye daha önceden gitmiştim bişeye yaramamıştı.

    Fizyoterapi deneyen oldu mu acaba? Kesin çözümü nedir bunun? Artık ağrıdan duramıyorum sabah uyandığım gibi ağrı, bazen uykudan uyanıyorum.
    Seans ücretleri ortalama ne kadar
    Sen sen ol herkese elletme fıtığını.Özellikle yeni mezunlara hiç elletme.L5 S1 patlattılar mikro cerrahi ile ameliyat olmak zorunda kaldım.Nerden eminim çünkü en son gittiğimde özellikle aşırı derecede canım acıyor dememe rağmen bastıra bastıra masaj yapıldı.1 gün sonra sağ bacağım ve ayağım felç gibi oldu ağrıdan duramıyordum.3 gün dayanabildim beyin cerrahına gittim fıtığı patlatmışlar sinire bası yapıyor.Kısmi felç oldu bacağım ve ayağım.Mecbur ameliyat oldum.
  • 26-02-2024, 22:36:43
    #18
    Merhaba hocam. Kardeşim alanında çok iyi fizyoterapisttir. İnstagram sayfasını bırakıyorum. Dilerseniz iletşime geçin. yol gösterecektir. https://www.instagram.com/fztibrahim...NkbmU0ZjczMg==