Allahtan acil şifalar dilerim size hocam. Çok fazla pc başında oturmayın doktor eğer boyun egzersizi verdiyse yavaş yavaş yapın.
Annem de aynı rahatsızlığı yaşıyor boyun fıtığı var, çabuk tutuluyor boynu. Çok ileri seviyede doktor ameliyat mı öneriyor bilmiyorum çok geçmiş olsun
Yazılımla uğraştığım için genelde bilgisayar başındayım. Hareket yapıyorum ama nafile, fıtık olmuş bi kere :/
Genç yaşta çürüdük :')