omergundogar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yazılımla uğraştığım için genelde bilgisayar başındayım. Hareket yapıyorum ama nafile, fıtık olmuş bi kere :/
Genç yaşta çürüdük :')
Geçer hocam Allah ın izniyle