Çabuk tutuluyor ama genel olarak boynumu çevirebiliyorum. Sadece çok fazla ağrıyor. Boyun kökü kısmında baya kireçlenme hissediyorum. Ağrının tamamen geçtiğini yıllardır görmedim.
Hastanelerde hangi bölüm oluyor hocam? Seans ücreti verecek gücüm pek yok. O nedenle hastaneler bunu sağlıyorsa gidebilirim.
medipolun bazı hastanelerde ücretsiz fizik tedavi muayenesi var 30 gün bedava fizyoterapi hakkı var. ben tamamlayıcı sağlık sigortasından yararlanıyorum sigortalar 3 ay geçtikten sonra 30 gün hak veriyor. iki adet farklı firmadan sigortam var toplamda 2 ay yararlanabiliyorum. biruni eğer sgk var ise günlük 360 lira alıyor. fiyat için hangi hastaneye gidebilecek isen arayıp sormalısın