Boyun rahatsızlığı nedeniyle çok kez hastaneye gittim. Bugün 2 tane fıtık olduğunu öğrendim. 1 tanesi ilerlemiş. Beyin ve Sinir cerrahisine yönlendirdi. Adam göz ucuyla baktı Emar'a ve daha ilerlememiş ameliyatlık değil dedi arveles falan yazdı gönderdi. Eğer çok ağrırsa fizik tedaviye gidersin dedi.
Fizik tedaviye daha önceden gitmiştim bişeye yaramamıştı.
Fizyoterapi deneyen oldu mu acaba? Kesin çözümü nedir bunun? Artık ağrıdan duramıyorum sabah uyandığım gibi ağrı, bazen uykudan uyanıyorum.
Seans ücretleri ortalama ne kadar
Fizyoterapiye giden var mı?
23
●504
- 26-02-2024, 16:04:46
- 26-02-2024, 16:08:03Eşim Fizyoterapist İstanbul Maltepede yeri var şu anda seans ücreti 1000 TLomergundogar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-02-2024, 16:08:57Konya'dayım hocam orda olsaydım görüşmek isterdim.HushMoney adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peki bu tarz rahatsızlıklar için çözüm oluyor mu acaba - 26-02-2024, 16:09:25Tabi manuel terapi hizmeti alırsanız ağrılarınız baya bir azalır. Konyada muhtemelen daha azdır seans ücretleriomergundogar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-02-2024, 16:10:10Çok teşekkür ediyorum hocam. Görüşeceğim önce fikir almak istedim. 😊HushMoney adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-02-2024, 16:16:59Üyeliği durduruldubiruni hastanesinde 15 gün gittim şimdi tekrar 15gün yazdılar 6.günümğ bitirdim bugün 9 gün kaldı çok faydasını gördüm. gitmeye devam edeceğim.
- 26-02-2024, 16:22:06Çabuk tutuluyor ama genel olarak boynumu çevirebiliyorum. Sadece çok fazla ağrıyor. Boyun kökü kısmında baya kireçlenme hissediyorum. Ağrının tamamen geçtiğini yıllardır görmedim.Takva adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hastanelerde hangi bölüm oluyor hocam? Seans ücreti verecek gücüm pek yok. O nedenle hastaneler bunu sağlıyorsa gidebilirim.BilgMuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 26-02-2024, 16:24:02Allahtan acil şifalar dilerim size hocam. Çok fazla pc başında oturmayın doktor eğer boyun egzersizi verdiyse yavaş yavaş yapın.omergundogar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Annem de aynı rahatsızlığı yaşıyor boyun fıtığı var, çabuk tutuluyor boynu. Çok ileri seviyede doktor ameliyat mı öneriyor bilmiyorum çok geçmiş olsun