Çabuk tutuluyor ama genel olarak boynumu çevirebiliyorum. Sadece çok fazla ağrıyor. Boyun kökü kısmında baya kireçlenme hissediyorum. Ağrının tamamen geçtiğini yıllardır görmedim.
Hastanelerde hangi bölüm oluyor hocam? Seans ücreti verecek gücüm pek yok. O nedenle hastaneler bunu sağlıyorsa gidebilirim.
Allahtan acil şifalar dilerim size hocam. Çok fazla pc başında oturmayın doktor eğer boyun egzersizi verdiyse yavaş yavaş yapın.
Annem de aynı rahatsızlığı yaşıyor boyun fıtığı var, çabuk tutuluyor boynu. Çok ileri seviyede doktor ameliyat mı öneriyor bilmiyorum çok geçmiş olsun