• 17-02-2024, 23:27:36
    #1
    Selamlar

    NetGSM firmasına geçiş yapmayı düşünüyorum. Fiyatları diğer GSM firmalarına göre çok uygun ancak bankalardan mesaj gelmiyor diye yorum gördüm.

    Bu Problem Ne zaman çözülür acaba bilen yada görüşme sağlayan var mı ?

    Fiyatları ekliyorum merak edenler için.

  • Kabul Edilen Cevap
    • GÜNCEL BANKA LİSTESİ

      Netgsm Entegresi Tamamlanan Banka Listesi

      Yapıkredi
      A&T Bank
      Hadi (T.O.M. Bank)
      Teb
      Papara
      Kuveyt Türk
      Türkiye İş Bankası
      Garanti BBVA
      Ziraat Bankası
      Halkbank
      Denizbank
      Şekerbank
      Emlak Katılım Bankası

      Netgsm Otomatik Ödeme Banka Listesi

      Albaraka
      Kuveyttürk
      Akbank
      Halkbank
      Ziraat
      Garanti
      Vakıfbank

      Not : İlgili bankaya girin *Telekomünikasyon* Bölümünden Netgsm bulup Otomatik Ödeme Talimatı verebilirsiniz.
  • 17-02-2024, 23:29:53
    #2
    3 tane banka ile entegrasyon tamamlanmış diğerleride yoldadır yakında diye düşünüyorum.

    Abone olduğunuzda bazı vergiler ve abonelik ücreti peşin alınıyor abone olursanız paylaşır mısınız toplam maliyeti. Yeni hat tahsis ücreti ve vergiler var. Toplam 1000 lirayı buluyor mu öğrenmiş oluruz.
  • 17-02-2024, 23:30:34
    #3
    Domainler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 tane banka ile entegrasyon tamamlanmış diğerleride yoldadır yakında diye düşünüyorum.

    Abone olduğunuzda bazı vergiler ve abonelik ücreti peşin alınıyor abone olursanız paylaşır mısınız toplam maliyeti. Yeni hat tahsis ücreti ve vergiler var. Toplam 1000 lirayı buluyor mu öğrenmiş oluruz.

    Bir tanıdığım geçmiş, Yalnızca 88 TL bir ödeme yapmış.
  • 17-02-2024, 23:31:16
    #4
    Domainler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 tane banka ile entegrasyon tamamlanmış diğerleride yoldadır yakında diye düşünüyorum.

    Abone olduğunuzda bazı vergiler ve abonelik ücreti peşin alınıyor abone olursanız paylaşır mısınız toplam maliyeti. Yeni hat tahsis ücreti ve vergiler var. Toplam 1000 lirayı buluyor mu öğrenmiş oluruz.
    104tl hat 400tl vergi alınıyor hocam
    • Domainler
    Domainler bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 17-02-2024, 23:31:38
    #5
    gulyaprak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir tanıdığım geçmiş, Yalnızca 88 TL bir ödeme yapmış.
    Gerçi ilk fatura da çıkar ilk abone olurken almazlar sanırım.
  • 17-02-2024, 23:33:18
    #6
    hocam bilginiz olsun istedim sıfır faturalı hat aldığınız için 400tl peşin bir vergi var artı 12 ay boyunca 40 küsür vergi var birde telsiz vergisi 15 tl o sabit zaten volte wowifi yok zamanla onlarda olur yeni hat alımlarda bunları göz önünde bulundurun
  • 17-02-2024, 23:37:25
    #7
    6 Aydır kullanıyorum.

    Faturalı hattımı taşıdım.

    Sadece kargo bedeli ( Sim kart için ) aldındı - 70-80 tl arasında

    29 tl paketi kullanıyorum ( Çocuk İçin )

    Sadece 3 banka ile 3D entegre edildi ( yeni oldu bu işlem )

    Hatasız kullanmaya devam.
  • 17-02-2024, 23:38:01
    #8
    Ben numara taşıma yaptım.88 TL ucret ödeyerek e devletten başvuru yaptım. Ever müşteri temsilcisinin verdiği bilgiye göre 3 banka ile anlaşmışlar diğerleri de devam ediyormuş anlaşma süreçleri. Onun dışında aktif banka hatlarımin olduğu başka hattım olduğu için dert etmedim. Tek sıkıntısı fatura durma özelliği yok. İyi takip etmek lazım. Ama fiyatlar çok uyun Turkcelle nazaran
  • 17-02-2024, 23:38:48
    #9
    İstediğimiz numarayı alabiliyor muyuz ?